piątek, 25 października 2013

Jezdem humanistom

8 komentarzy:

  1. Będę bronił chómanistuf. Zobacz debili po technicznych studiach ;] Z nich to dopiero jest polewka ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nabijasz się ze mnie cały czas?

      Usuń
    2. Nie, nie nabijam. Chyba nie zdajesz sobie sprawy co od kilku-kilkunastu lat wychodzi z uczelni technicznych. Określenie "po politechnice" jest najczęściej synonimem "upośledzenia".

      Usuń
    3. Ja wyszedłem kilkanaście lat temu :)
      Znam kilku ludzi, którzy faktycznie nie powinni w ogóle studiować, znam kilku innych, którzy rozkręcili niezłe biznesy związane z IT.
      Znam też ludzi z kierunków chómaniztydżnych, biologicznych, biotechnologicznych i to jest tragedia. Żona uczy na biotechnologii i mówi, że z roku na rok poziom jest coraz niższy. Rok temu sięgnął gimnazjum.

      Usuń
    4. http://youtu.be/fzgMsv4RTo0 znalezione przed chwilą.

      Usuń
    5. Bosz... Skąd oni wzięli tą Polibudę? Nie przypominam sobie takich czystych sal a już na pewno nie takich studentów.
      Za moich czasów wszystko było dokładnie tak, jak tu zakazali. Nie wierzę, że sami się do tego stosują :)
      W ogóle cała scenografia z dupy wyjęta, oni to chyba w jakimś studio kręcili a nie na mojej byłej uczelni :)

      Usuń
    6. "Tę" ;] Ale ja mogiem. Nie jestem chómanistom ;]

      Usuń
    7. W tej kwestii chyba jestem już niereformowalny i nigdy się nie nauczem :)

      Usuń